Eddie.

Jag har träffat en ny vän, Eddie. Vi skriver tillsammans i parken. Eller mja, jag skriver i mitt block, han i sitt, men det är sällskap. Bra nu när Lisa tagit en paus  från mig. Jag skötte mig visst inte tillräckligt bra. Men det är svårt att vara i ett nytt land och göra alla rätt. Särskilt när man tror att man gör alla rätt men har fel.
 
Damon har boys night out ikväll. Boys christmas party för att vara alldeles korrekt. Störtlöjligt men det unnar jag honom utan att blinka. Jag har inget som helst emot att han går ut med grabbarna, bara att de kallar det sådär tycker jag är lite småfånigt. Men jag vet tjejer som säger girls night out eller tjejkväll också. Själv föredrar jag en mix av killar och tjejer. ELller ja inte tusan spelar det nån roll heller, bara det är ett gäng goa människor.
 
Idag har jag handlat en klänning. Den är så fin att man vill gifta sig i den. Fast på mitt bröllop ska jag ha långklänning. Jag älskar klänningarna här i Aus. Finns så många klockformade och det är så fint tycker jag.
 
Börjar bli lite sömnig men ska förmodligen möta upp pojkarna nere i byn. Om jag orkar. Det vet man inte. Har pratat med Sverige, närmare bestämt mamma och Marie. Såå givande.

Det var det hele!
 

Kommentarer
Postat av: Jennica

Ville bara titta in och önska dig en riktigt God Jul! Hoppas att du har en mysig jul där du är.
Ta hand om dig,
kram Jennica

2012-12-25 @ 23:44:21
URL: http://www.jennicasblogg.blogspot.com
Postat av: Hanna

Men uppdatera bloggen da manniska! (jag ar kanske inte ratt person att gnalla, men iaf...) Jag vill se bilder fran din jul och hur ni firade! ar riktigt avis att du ar i solen just nu. London ar GRATT! x

2013-01-04 @ 11:07:59
URL: http://hannalindqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0