Jag lever.

Hej hej.
 
Ja jag vet att det är länge sedan sist men kan man bara surfa från mobilen så blir det såhär. Jag filar på ett inlägg som jag skriver offline så inte så mycket data ska gå åt. Men min dator är nära att krascha och allt tar en miljon år att göra så ja, segt går det.
 
I alla fall så finns det en hel massa att berätta sedan sist och det ska jag göra när tillfälle ges men nu ska jag iväg till biblioteket för att skriva ut dokument och besöka ett child care centre om jag vågar. Senare ska jag träffa Kim och efter det blir det after work med Linda och några andra svenskar, däribland Kim.
 
I övrigt så kämpar vi på med vår brokiga vardag. Jag har sovit i gästrummet några nätter för jag behövde det och ack så mysigt när ett hjärta som mitt kommer insmygandes och frågar om jag inte kan komma tillbaka till vår säng nu. Låter så löjligt från min sida att sova i gästrummet men vi är båda så trötta och jag har så svårt att sova p.g.a. alla tankar och då har det varit så svårt för mig att ha honom snusandes bredvid mig när jag bara vill krama honom. Bättre att kramas godnatt och sedan sova på annat håll så att jag faktiskt sover.
 
Igår bestämde vi oss för TIDIG kväll, var heeelt mörbultad av faktiskt hårt jobb och öm kropp. Vi åt middag vid halv åtta och la oss sedan.
 
Skriver mer snart, jag lovar men nu måste jag göra det jag måste! Kram o klapp till er alla!!

Kommentarer
Postat av: Moje

Hej raring du är SÅ lik din mamma och Filippa blir alltmer lik dig för var dag. kraam mormor

2012-08-10 @ 14:39:13
Postat av: Anonym

hej hej. du verkar ha det bra i australien. vad jobbar du med? kram johanna

2012-08-10 @ 21:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0