Lilla sjuk.

Ja här ligger jag i mitt gamla rum och är sjuk. Pratade med Damon i natt som säger att jag är paraonid vilket är det värsta ord jag vet! Jag vill nämligen att han skickar ett australiensiskt simkort till mig nu innan så jag har det direkt när jag kliver av flyget men han bara skrattar åt mig och tycker jag är löjlig. Why do you need that? Of course I'm gonna be there when you arrive.

Jag blir ledsen när han säger sådär. Klart han kommer vara där, jag vill ha simkortet ändå. Dumma Damon. Trivialt jag vet, men trivialt åt två håll. Om det lugnar mig kan jag väl få ett himlans simkort? Och visst sa han att han skulle fixa det åt mig men han skrattade under tiden och då tycker jag han är dum. Jag säger det med en smula kärlek ändå för jag vet att han inte menar något illa.

Det var rätt mysigt att vara här igår. Vi åt bara hopplock till middag, löste korsord med mamma och såg på tv. Kändes som att vara 17 igen. Ikväll ska vi se på Idol och jag fortsätter kurera mig. Kram o klapp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0