Valborgsmässoafton.

Dagen igår startade med en låååång, välbehövlig sovmorgon, sedan kom pappa hit. Vi lyssnade på lite musik medan jag blev människa, sedan åkte vi och hämtade upp min kusin och så vidare till gamla Tyresö där det vilar så många barndomsminnen. Det fina stället är sålt nu och jämnat med marken, var bara stenbumlingar och skövlad skog. Lyxkåkar och prydliga trottoarer. Allt var borta. Så sorgligt. Så sorgligt att vi fort som attan åkte därifrån.

Vi stannade vid Thyra och Svens grav, har inte varit där förr. Fina, underbara människor. Graven bredvid hade en så rolig skylt. Och pappa får alltid till det...

Efter det blev det ruggigt god middag hos farmor och sedan drog vi vidare mot Riddarholmen för lite majbrasa och sång!

Slutligen blev det hockey och Sällskapsresan hos Åsa. Somnade gott inatt och imorse gick jag upp för att tvätta innan nio. Ser ut att mulna på nu men har varit en ljuvlig morgon på balkongen. Charlie och jag har hängt där, Vilma trivs bättre på grannbalkongen :)


Det var driftigt av en avliden tyckte pappa.... ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad fint du gjort på balkongen! Mysigt!

2011-05-01 @ 11:36:47
URL: http://ingetkonstigtalls.webblog.se
Postat av: eMMa

Åh vad fint du har det!! Lovely! Och krukorna var ju fantastiskt snygga!! :)

2011-05-01 @ 20:48:13
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0