Jordens undergång.

Har inte vågat säga det till någon, men jag har faktiskt oroat mig för den här dagen. Tänk om allt faktiskt skulle ta slut idag?

Jag och Sebastians mamma Eva skulle i alla fall ses hemma hos mig för en fika och prat om livet. Så blev det. Strax innan 14 var hon här och hade köpt såå fina och goda kryddor till mig. Så himla gulligt. Har kikat på en hel massa kryddor sista tiden men tänkt att jag måste vänta till lön, och så hade hon köpt tre plantor nu. Rart!

Vi åt så gott, dels blev det paj över när Jonna vara här och sedan gjorde jag något jag varit sugen på i flera, flera månader, det är sant! Fruktspett! Mums så gott!

Vi satt på balkongen under parasollet och pratade om just livet. Sedan gick vi in och fortsatte i soffan. Tänk att jag och hon håller kontakten fast det är snart nio år sedan vi gjorde slut. Så kan det bli. Städade förstås innan hon skulle komma och nu är det ordning här vill jag lova!

Ska åka till Anna & Per med pappa nu!


Blev kaos på min balkong när det regnade och blåste här om natten. Men nu är det ordning igen!


Inte en pinal!



Kryddorna Eva kom med!


Kommentarer
Postat av: Rosa

Åh vad fint du har det, Jessica! Blir så jäkla impad! (Och avis, hähä.) Ledsen att jag inte ringt upp dig, hade telefonen på ljudlös och märkte typ nu att du ringt. Återigen - vad fint du har det! NJUT!

2011-05-21 @ 23:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0