Jonna & Jag.

Idag hade jag date med min Jonna, lika bra att länka till henne för hon tycker jag är så dålig på att ta bilder på henne som blir bra. Det tycker inte jag. Jag tycker hon blir söt och gullig i alla vinklar. Sanning!

I alla fall, jag var och klippte mig hos min proffsiga frisör Elin, har gått till henne i 5 år nu och hon vet precis vad jag vill ha. Förr om åren bokade jag tid för 2,5-3 timmar, idag tror jag vi var klara på 40 min. Fantastiskt. Efter frissan mötte jag upp Jonnsi och så gick vi och handlade lite mat. Promenerade Kungsholmen runt i SNIGELFART!! ;) Akta er för gravida tjejer, de är rätt tunga att flytta framåt.

Kändes rätt vimsigt där ett tag då vi inte hittade nåt bra glasställe. Jag hade bestämt att jag ville ha årets första mjukglass just idag tillsammans med Jonna. Men så blev det inte. Istället parkerade vi en bit upp i Kronobergsparken där vi tisslade och tasslade om sjukt roliga saker. Sedan kikade vi lite på bebiskläder åt lillbebis i magen och avslutade med riktigt god middag på India Lord med Mathias. Såå trevlig personal. Ett så litet ställe, men grym service tycker jag. Har blivit många återbesök där.

Mathias var till och från måttligt road av oss när vi i detalj talade om barnonani inför alla restauranggäster. Men det blir liksom så. Man glömmer lite tid och rum och vi hade så otroligt roligt åt alltihop. Lite för trötta, lite för gravida, då kan det bli så.

Förresten, från det ena till nästan det andra, kan ni inte droppa lite namnförslag till Jonnas bebis här? Det är en flicka och jag vet att mamman och pappan ifråga gillar namn som Emilia, Cornelia, Rebecka, Linnéa och Stina. Kom igen nu! Det är kul!

Puss på min Jonna, imorgon ses vi igen!




Tog den här fina bilden på kärleksparet och det är nästan så jag skulle ge den i present till lillbebis när hon föds..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0