Ok nu kan jag inte hålla mig längre...

Säger det bara! Jag är gravid i vecka 15 och blir mamma i december.



Spännande va? Hur berättar man egentligen en sådan sak? Och Mr. Mister är pappan.

Neeeeeeeej. Så är inte fallet. Jag är totalt ogravid men vad fan händer? Bilden är från igår kväll. Vad är fel liksom? Har tagit en bild ikväll också. Den ser ut såhär:



Men i snitt varannan dag ser jag gravid ut på kvällen och är alldeles hård. Vad är grejen? Fattar inte alls vad felet är. Håll med om att jag lika väl kunde varit gravid i vecka 15! Intolerans av något slag? Jag har ingen aning!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ofta kan det vara att man inte tuggar maten ordentligt, och at den ligger kvar i fickorna i tarmarna och jaser. det ar sant,. da blir man uppblast. annars ar laktos och gluten det som gor att man ser ut sadar oftast.

2011-06-12 @ 13:10:02
Postat av: ohana

Grattis! :) fin blogg förresten!

2011-06-13 @ 19:46:04
URL: http://ohanadohse.blogg.se/
Postat av: ohana

okej, ursäkta mig..

2011-06-13 @ 21:33:59
URL: http://ohanadohse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0