Junimorgon.

Igår kväll, sent när Mikaela hade gått åkte jag och hämtade Alex. Vi kokade massa ägg och småpratade oss inpå småtimmarna. Många skratt blev det av vår säregna humor, härligt, härligt!

För en timme sedan gick jag upp och tvättade, har just ätit en skål med jordgubbar, blåbär, banan och mjölk och väntar på att Alex ska vakna. Så mysigt att ha honom här. Och så spontat. Vi måste bli bättre på att ses!

Ska fila på en nyttig inköpslista, behöver spislock och rengöringsmedel och lite tvättmedel bland annat. Kanske blir en tur i väg innan Alex vaknar!

Köpte ju nya påslakan häromdagen så de tvättar jag nu. Sedan har jag passat på att fota glasburkarna i dagsljus också. Som om inte de vore nog här hemma plockade jag in en stor kvist jersmin som står och fullkomligt bolmar god doft och barndomsminnen.


Alex.

Liten frukost, måste få i mig något mer sedan.

Nya påslakan.

Blomster.

Jersmin

Och så allt det vackra i dagsljus.


Kommentarer
Postat av: Al

så fina blommor

2011-07-01 @ 19:03:56
URL: http://prettified.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0