Jag har en sommardröm.



Jag har en dröm om att snart sitta på den där muren igen... Och drömmar blir till verklighet, hela tiden. Det gäller bara att tro på sina drömmar.

Jag har bara två dagar till semestern nu och jag måste säga att jag inte är riktigt redo. Jag känner mig märkligt nog inte sådär utarbetad som jag tidigare år gjort. Nej jag är harmonisk och tillfreds, njuter redan av sommaren och drömmer som sagt lite om vad detta års delikata sommarbord ska bjuda på.

Allrahelst vill jag vara bland människor, men just det går inte alltid att styra. Då gäller det att ha drömmar om annat. Förra året gjorde jag en lista. Det handlade om att fixa en massa här hemma, något jag tyckte var jättekul, men då hade jag fått ett välfyllt kuvert av min mormor. Ja dels det där kuvertet men så fanns det en hel del att göra. Idag är mitt hem ett hem. Det finns inga måsten längre. Jag har all tid i världen till att trä smultron på strå om jag t.ex. skulle vilja det.

Jag skulle vilja göra en lista i år med. Men jag vet inte vad jag skulle punkta upp. Vad ska jag fylla min sommardröm med?

Kommentarer
Postat av: O.

Njuuuuut bara.

Av att just inte behöva göra en lista. :)



Hoppas du får en toppensommar och semester!

2011-07-06 @ 21:55:49
URL: http://randigatankar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0