Enkelt liv.

Finns inte mycket tid för massa text, jag vill bara vara och njuta, men för framtidens skull vill jag skriva lite. Blev en lugn mysdag i byn igår på lokala stenstranden. Jag och Calle låg där en stund, sedan kom Sandra förbi. Blev en lur på eftermiddagen efter bara två timmars sömn på natten och sedan skulle jag duscha vilket i sig gick bra men när jag sedan skulle stänga av kranen gick det inte! Det gick verkligen inte!. Vatttnet bara forsade och forsade och jag vred och vred i alla möjliga riktningar men inget hjälpte. Ropade på Sandra som kom och försökte men inget hjälpte. En kvart senare kom Calle som givetvis stängde av kranen på en sekund. Illa!

Blev bjuden på mat av Calle i byn och sedan strosade jag och Sandra lite medan han jobbade. Satte oss på ett fik där vi tog varsin Chai latte och blev uppraggade av killen i kassan. Han ville lämna sitt nummer så han kunde få tipsa om fina ställen på Gotland, trevlig kille men jag kan hitta de ställena själv. Skulle bara kännas elakt då jag ändå inte var intresserad av mer än just ställena.

Vid tolv låg vi båda i våra sängar och har sovit sååå gott! Idag är det dåligt väder så det blir lite äventyr på ön. Bilderna från igår får berätta mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0