Miss Blind

Var till optikern igår för att lämna tillbaka ytterligare fyra par glasögon. Fasen så svårt, kan inte hitta par två. De första beställde jag i onsdags förra veckan och hoppades att de skulle komma nu i veckan som var men icke! Istället fick jag igår höra att de är f ö r s e n a d e! Fy tuuuusan vad ledsen jag blir! De kommer tidigast på fredag. Tidigast liksom! =(

Så nu glider jag runt här hemma med mina glasögon som jag hade när jag var sju och pytteliten. Vad gör man?

Håller på och fixar och donar här hemma men det är verkligen som att jag börjat om på noll. Vart tog mitt mysiga hem vägen? Jag hittar det nog snart ;)




Kommentarer
Postat av: Maria

Fy vad brun du är!!! Men ser du nåt i dina barnglasögon? Jag har ändrat styrka fler gånger under åren så dem jag hade först när jag var är inte mycket att ha, men dem finns kvar i byrålådan =)

2011-02-05 @ 23:36:40
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: eMMa

Ville bara säga att du har så otroligt fina ögon Jessica! :)

2011-02-06 @ 18:56:46
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0