Friday night!





Vilken dag! Så jäkla mysigt med snöstorm, och yes, jag menar det. Kom hem strax innan 18 och hamnade i soffan. Satt här och bara funderade en stund. Sedan kom jag på att jag undrar hur Jonna och Mathias uttalar  Naomi som deras lilla dotter troligen kommer att få heta så jag bestämde mig på 30 sekunder för att ringa och fråga. Två timmar senare sitter jag här lite varmare i hjärtat.  Kändes så fint att för första gången ringa till Jonna och prata om ingenting och samtidigt allting. En fredagkväll. Bara sådär.

Nu ligger Vimsan bredvid mig och jag laddar upp inför morgondagens optikerbesök. Är lite rädd för det faktiskt. Kan bli så känslig i sådana där sammanhang. Nej nu ska jag fortsätta fira fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0