Fredagsstädning.



Såg ut som ovan hos mig igår kväll, jag hade fredagsröj. Höll på i två timmar. Borde ju haft en efterbild, men jag kan lägga upp något fint från kommande lördagsmyset ist ikväll.

Tusan vad man kan röra till det på en vecka. Men att vardagsbordet står sådär har inget med oordning att göra, nej det står så för att jag höll på att dammsuga kring soffan. Nån måtta får det vara! =)

Hoppas på att mamma och Johan kommer hit med slagborren i helgen så jag kan få upp min hylla som stått och skräpat i förrådet ett bra tag nu.

Solen bara gassar (ok, strålar är nog ett bättre ord med tanke på att det är -15 ute) så jag ska ta en skön promenad längst strandpromenaden! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0