Dagen med alla hjärtan.



Idag för elva år sedan firade jag min första Alla hjärtans dag och det gjorde jag med Sebastian. Vi hade varit ihop i 12 dagar och allt var superpirrigt och supernytt. Jag hade ingen aning om hur man gjorde och jag vågade inte fråga honom vad han ville ha i present.

Vi var i alla fall hemma hos mig. Jag var sååå nervös. För jag visste inte alls om han skulle gilla min present. Han fick blunda och sträcka fram sin hand. I den la jag en hockeypuck som jag målat ett stort rött hjärta på och i mitten hade jag skrivit "PUSS". Då var jag 13 år. Jag fick ett jättefint silverhjärta med kedja. Det fick jag även när jag fyllde år, ett exakt likadant och sedan till jul ett guldhjärta och nästa Alla hjärtans dag fick jag ett guldhjärta med sten. Det utvecklades liksom. =) Så jäkla sött.

Riktigt så sött är det inte idag, men det går bra ändå. Jag har fått hjärtan på jobbet och när jag kom hem låg ett vykort från Carlos, Inés och Patricio och väntade på mig. Fick Alla hjärtans dag-puss av min underbaring Jonna också så nog har jag fått lite kärlek alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0