Vad har hänt sedan sist?

Jag var alldeles för splittrad och nervös sist så jag har faktiskt inte kunnat skriva ett ord. Nu är allt bara mysigt och förväntansfullt. Jag vet ingenting om vad som komma skall men jag njuter här och nu. I helgen har jag äntligen träffat Damon och vi har haft så himla mysigt. Nervöst och trevande men som sagt väldigt, väldigt mysigt.

I fredags mötte jag honom på stationen, sedan fick vi låna pappas bil i regnet och körde hem. Såg Into the wild och somnade bums efteråt. I lördags vaknade vi klockan 7, tog bilen och strosade i regnet i stan och träffade en kompis till Damon och hans nyfödde lilla son. Satt på Orangetriet i filtar och drack juice och alkholfritt öl.

Vi åkte och handlade massa mat och frukost och sedan hem. Jag somnade på soffan och Damon fixade maten. Han hade gjort så fint och tänt ljus. Värsta grymma killen. =) När vi var mätta blev det småprat i soffan, sedan kom Åsa med sällskap för att heja. Vi avslutade kvällen med att se I love you man och Mister somnade med huvudet på min mage innan den var slut. Tänk att man kan vara så avslappnad med en annan människa efter bara timmar ihop.

Igår vaknade vi något senare, låg och pratade en liten stund, sedan gjorde han i ordning världens godaste frukost och efter det tog vi en promenad här i området. När vi kom hem visade han mig dykvideos från Australien och det var så avkopplande att se på alla fina fiskar och hajar som sakta simmade där i djupet.

Till slut var det dags att åka till tåget. Vi tog god tid på oss utan att stressa och stod på plattformen en bra stund. Sedan var det dags att säga hejdå och jag kunde bara tänka på hur fint det måste sett ut i andras ögon. Jag har inget att klaga på när jag ser helgen i backspegeln...

FAN vad modig jag varit!!

Jag trivs helt fantastiskt på jobbet och ser fram emot min födelsedag på fredag. Det regnar mest hela tiden och hjärtat slår med jämna slag.

Har haft Mikaela pch Marie här på kräftmiddag och dagarna har tuffat på. Det var det hele.. :)


Tänker fortfarande på vad den där resan gjorde... :)


Allra första bilden jag tog på Damon, hihihi..

Sedan tog jag den här där man ser hans fina ögon :)

Kommentarer
Postat av: Jennica

Men vad spännande! Åhhh, vad härligt att ha den där förväntansfulla pirriga känslan i kroppen, av något nytt som man inte vet vart det ska bli av. Men som är så fint just då.



Och vad kul att du börjat skriva igen! Skönt att höra att du mår bättre!



Kram Jennica

2011-08-23 @ 22:54:15
URL: http://www.jennicasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0