Livets vindar.

Hujhujhuj vad det hänt sedan sist. Är alldeles slut och vill bara sova, sova, sova. I veckan som gick har jag varit sängliggandes och på sjukhus. Har inte kunnat äta och därför fått dropp på akuten. Fy bubblan säger jag! Dessutom har vi flyttat mitt uppe i allt detta och Damon har fått göra precis allt på egen hand. Jag har legat utslagen och tittat på.
 
Igår morse var jag tröttare än när man varit vaken i två dygn, Damon var så rar och hällde upp ett bad till mig i nya badkaret medan han gjorde frukost till oss som vi senare åt på balkongen. Sedan fixade och donade han heeela dagen och jag försökte ta igen mig bäst jag kunde. 
 
På kvällen hade vi två av Damons systrar här på middag vilket var mysigt även om jag knappt kunde hålla ögona öppna. Idag fyller lilla Mia tre så vi ska dit efter jobbet. Jobbet ja, vet inte hur jag ska fixa 9-17 idag men jag måste helt enkelt.
 
Fy satan vad slut jag är, och det har blivit som en ond spiral, jag har mått illa och kräkts och då inte ätit och sedan tappat matlusten och inte velat äta och då mått ännu mera illa. Sista veckan har jag ätit följande:
 
Några gurkbitar
En mini anktaco (mini-tortilla med anka)
En smal hot dog.
Tre små knäckebröd med kaviar
Fem köttbullar
Tre bananer
10 "Festis"
En liten skål keso med tomat
Kex
 
På en vecka.
 
Nej här måste hämtas krafter till nästa gång jag skriver!
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Krya på dig!

2013-10-03 @ 20:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0