Jag mår.

Jag mår så himla bra. Så ni vet. Igår var jag en lipsill som heter duga men förstod att det bara var hormoner som spökade vilket lättade det liiite. Men bara lite. Första jag gjorde när jag vaknade var att gråta lite, och sedan igen liten senare. Helt utan anledning faktiskt. Men efter lite shopping med Damons fina systrar (alla tre) och Mia, kändes allt lite lättare. Och idag kom mensen. Jiihooo! Nu ska jag upp och lägga mig bredvid min smula efter en hel kvälls CV-skrivande, inte det lättaste på engelska. Och förlåt till er ALLA som jag inte hört av mig till, tiden räcker helt enkelt inte. Ni är ALLTID välkomna att höra av er och sms/Viber svarar jag nästan alltid på!
 
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: Pappa

ring mej o berätta hur det blev och var med stormen......kram pappa!

2013-01-28 @ 07:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0