Vårmorgon och hjälp.

Igår kunde jag bara inte somna. Låg vaken tills det nästan ljusnade. Behövde sömnen så väl men tankarna snurrade. Det är väl inte så att jag oroar mig för framtiden, men jag funderar över den. Mycket. Jag tänker på när vi ses igen, hur det kommer vara. Om jag kommer känna mig blyg. Jag gjorde det sist och då hade vi bara varit ifrån varandra i knappt två månader. Nu har det redan gått knappa fem.

Jag tänker på hur det blir när jag kommer hem igen. Jag tänker på allt som ska gå i lås nu innan och hur jag ska hitta en stor resväska. Tankarna bara maler i mitt huvud och ännu en sak jag funderar över är hur jag ska hinna träffa alla innan jag åker. Den enda jag bestämt att jag ska träffa är Sebastian. Vill inte stressa igenom avskeden.

Trots minimalt med sömn i natt vaknade jag i god tid för att hinna till tvättstugan kl. nio. Strax kommer Åsa och hjälper mig och jag uppskattar det så oerhört mycket. Det är så mycket att stå i att det är näst intill omänskligt, men det är för en god sak.

Solen skiner så fint idag och trots tunga ögon är det här en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Jennica

Det är så spännande att följa allt som händer dig!



Och ja, nu när du säger det....hon är nog allt lite lik Skrållan! :)

2012-05-14 @ 08:57:28
URL: http://www.jennicasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0