Talang eller inte.



Jag skrev för ett tag sedan att jag inte kan någonting, inte har talang för något men oavsett vad som är sanning i det så kan jag baskemig få till en måltid av ingenting. Och gott blir det. Är så himla nöjd! Hade 100 kr kvar på kontot och de spenderade jag väl.

♥ Matlagningsgrädde
♥ Pasta
♥ Chili
♥ Paprika
♥ Vitlök
♥ Champinjoner

Hemma hade jag:

♥ Pepparbiff
♥ Rödvin
♥ Örtsalt (såklart!!!)
♥ Kalvfond
♥ Salt

Och ja mina väner, det låter väl galet att göra pasta av pepparbiff men har man inget annat och är sugen på kött så tar man vad man haver. Det blev makalöst bra när köttet fick ligga och puttra i blandningen!! Ser inte mycket ut för världen men det var så helsikes gott!!! Skulle ha mojsat ihop det så hade ni sett hur mumsigt det var! Créme de la créme!!!

Så nej, talanger kryllar det inte av i min person men det här, det kan jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0