Lycka i en liten ask.



Ja men hej. I all stress och oro och och värk och tro så hittar jag då och då lyckan som i en liten ask. Idag var det när jag promenerade hem från jobbet och det plingade till i mobilen för att tala om att ett nytt mail kommit. Jag öppnar det och orden var väl i sig inte särskilt vackra men ett litet rus spred sig i min kropp. Äntligen. Där står det. Svart på vitt. Jajajaja!

Minuterna innan hade jag lagt på med den där killen jag längtar så mycket efter som nu äntligen ska få lite mer normala arbetstider och bli människa igen. Det var ett sådant där guldsamtal och vi pratade om när vi ska ha vardag, gå och lägga oss tidigt och ställa klockan och allt sådant. Vi längtar.

Det är bara veckor kvar nu.


Den finaste bilden jag vet.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men ååå vilken fin bild!!!



Jag kan inte sluta skratta: "King Regards....." ?!?!??!?! Om det är från A så tror jag att han är lite stressad.... Eller var han bara rolig?



Men oj så skönt för er! Hojta förresten till om du vill ha pengarna för soffan+lampan nu direkt, så hämtar jag dem när det passar dig..... :-)

2012-05-19 @ 18:03:09
Postat av: Jessica

Damon har också tillrättavisat Andrews engelska några gånger :) Han har väl blivit försvenskad. Han skrev "Shot me an email" häromdagen och ovan står det "draw" ist för drawn. Men då behöver inte jag känna mig så dålig iaf när inte ens Aussiesarna kan.. Står King regards i alla mail från Andrew :)

2012-05-19 @ 19:12:29
URL: http://luppans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0