Fel.

Jag kunde inte somna inatt och låg vaken till halv sex. Avskyvärt. Pratade med Damon vilket bara gjorde alltihop ännu mera bajsigt. Den här fucking tidsskillnaden kommer jag inte sakna mycket. Har legat i sängen hela dagen. Svettats, sovit, haft ont i magen, värk i huden, ont i munnen, halsen.

Hela den här dagen är bara fel. Ful och dum och handlingsförlamad och fylld av ett ord som börjar på å. Jag vill att någon oberörd kommer och gör en helsanering av min lägenhet.

Och trots att allt bara är fel fel fel denna dag så är jag ändå fylld av nåt fint och det gör mig arg för det hänger inte ihop och jag är trött på jävla känslor som bara studsar mallan blodet och huden och inte kommer ut. Och framför allt: Inte når dit de ska.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bättre dag idag. Kram!

2012-05-21 @ 23:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0