Sockerfritt



Hallå hallå!

När allt annat här i livet går så långsamt får man tid att tänka och göra slag i andra saker. Som att komma fram till det här om sockerstopp. Jag har sista månaderna, egentligen från det att jag var i Australien inte brytt mig så mycket om vad jag stoppar i mig. Skönt på ett sätt förstås, men man mår inte så bra i längden. Så nu är det dags. Ett sockerstopp står bakom knuten och jag får se hur länge jag vill köra den här gången.

Jag kommer starta lite lätt och därför tillåta mig äta "dolt socker" d.v.s. sådant som finns i juice, Provivadryckerna, viss mat o.s.v. Men det uppenbara sockret i bakverk, godis, glass, chips o.s.v. är det totalstopp med.

Dag ett går finfint. Det är väl om sisådär fyra-fem dagar det blir jobbigt. Vi får la se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0