Jag och Sveriget.

Nu närmar det sig, snabbt, snabbt. Idag har jag provpackat och det går enligt planen. Än så länge. Ett liv väer mer än 23 kilo. Men det går.

Jag har pluggat en smula och ska strax träffa Åsa och även Lina tror jag. Lämna tillbaka en kjol jag inte riktigt vet varför jag köpte. Den är fin men jag kommer aldrig använda den.

Sedan blir det till att leta efter nycklar. Har tappat bort mina hemnycklar och jobbanycklar. Så går det när man använder H&M-påsar som väska.

Ska snabba mig nu, men vill säga att vi firade pappi på Kungsholmen igår. Första gången med Anne-Li. Kusin JOnas kom också. Och så vi ungar. Trevligt.

Over and out.
/Jess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0