Kärlek.

Inte mycket tid till bloggen nu, mina sista dagar hos mitt hjärta, men det kommer. Det kommer. Vi ska strax se en film och jag gör allt jag kan för att inte mitt hjärta ska brista men det känns rent utsagt förjävligt att lämna honom här.

Jag trodde verkligen inte att det skulle vara så farligt. Jag hade ju bestämt mig för att bara se det fina i det här och vara glad åt det som är. Inte bry mig om vad som kommer. Men det är svårt med bara dagar kvar. Jag håller hårt i honom om kvällarna nu. En upp kommer om nyår inom ett par dar. Ni är många som efterfrågat bilder och jag har inte många men Tess (Damons kusins blivande fru) har lovat att maila lite bilder. Så länge får jag sammanfatta nyårsaftonen såhär:


Kommentarer
Postat av: Caroline Kirk

Jättefint kort!!!

Saknar dig här hemma! :)

2012-01-02 @ 14:24:09
Postat av: L8



... bröllop gå G?

;-)

2012-01-03 @ 11:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0