Sömnlös

Hej mitt i natten. Jag är så förfärligt trött men kan inte sova. Har haft världens bästa dag om än lite risig och hängig till hälsan. Därför vore det bra med sömn, men jag får ta en blund i morgon eftermiddag. Är för tillfället barnvakt åt Jonnas lilla godbit som sussar så sött i sin säng. Ska snart försöka ännu en gång jag med.

Imorse vaknade jag vid 6 och mådde inget bra. Rent hälsomässigt. Hjärtat var lent. Tog och tvättade ett par maskiner och var klar framåt ettiden, då tog jag ett varmt bad och for sedan till Evis för att fika med henne, Carro, deras mormor, mamma och så Robert. Fick träffa Evis goa kisseungar. Så fina!!

Efter det åkte jag hit och har haft en så mysig kväll. Ätit middag som finsiarna köpt till mig och kollat på mellon. Har sms:at lite med hjärtat som jag saknar sjukt mycket en kväll som den här. Nu kommer gänget hem så jag ska mysa lite med dem.. Bilder från dagen:


Svinigt kallt idag, men jag gillar't såå!! -18 nu på kvällen.


Och NEJ jag glider inte runt med mössa hemma men jag fotar alltid precis innan jag går ut på tur..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0