Mitt immunförsvar är SÄMST!

Har just kurerat mig från äckelkräkan och så vaknar jag imorse med övertäppt näsa och röda svullna ögon. Och så en fin huvudvärk på det! Mitt immunförsvar är kört i botten och jag vet inte riktigt hur jag ska komma till bukt med det. Jag äter redan extra vitaminer, träna har jag inte haft ork till just för att jag varit nonstop sjuk sedan jag kom hem från Australien. Och kanske att jag slarvat lite med kvällsmaten för att jag är så trött. Men annars sköter jag mig bra. Ska försöka ännu mer, byta ut en massa socker mot frukt och grönt hur tråkigt det än är i början.

Idag tänker jag i alla fall trotsa dessa förkylningssymptom och hänga lite med systra mi. Försöka göra mig lite vacker också. Jag tycker plötsligt det är lite kul. Går lika bra att glida runt i trasor och lena osminkade kinder för min del men såhär ibland kan det vara kul att i alla fall försöka göra sig lite fin. Skillnaden blir inte så stor med mitt mes-mineral-smink i alla fall, men liiite fräschare tror jag mig se ut.

Nepp, nu ska jag borsta tänderna för anfdra gången idag och äta en God i kvadrat-macka.

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0