Påskafton

Vilket usch-väder det var igår!! Hujedamig. Jag som gillar alla väder tyckte att det bidrog negativt. Nä hua.

Dagar som den här tycker jag det är tråkigt att min familj inte firar påsk. Vi gjorde det såklart när vi var små men nu är det ingen som bryr sig. Jag bryr mig. När jag skaffar familj kommer det vara inbitna traditioner som gäller. Att man ska akta sig för sådana för att det gör ont när de försvinner tror jag inte på. Då gläds man åt det som varit istället.

Det är min första påsk med och utan Damon. jag vill vara med honom men det hjälps inte. Jag köper trisslotter då och då bara för att kanske, kanske få vinna 10 000 så jag kunde få hälsa på honom i bara två veckor. Jag skulle göra vad som helst för det. Vad som helst. Så om någon har de slantarna får ni gärna bidra till det ;) Jag behöver en dos av honom nu nu nu. Jag är i en jobbig fas i mitt saknande för tillfället.

Tänk om man hade pengar. Kunde göra vad man ville när man ville det. Jag är inget fan av pengar så. Men som nu. Jag skulle gråta av lycka om jag fick åka till honom bara en stund. Jag behöver det. Jag tror han också skulle behöva det.

Jag drömmer om det och funderar över hur det skulle kunna bli verklighet. Men det går inte. Jag har inget att sälja och hinner inte jobba ihop extrapengar på så kort tid. Det får bli en trisslott till.

Idag skiner i alla fall solen och jag ska försöka ta mig till Alex's studio. Imorgon ska vi på bio tänkte vi. Hörs!


Lina och Åsa igår.


Har fått ett påskägg i alla fall. Av min chef. Synd bara att jag inte äter godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0