Mot ett farväl.

Imorgon åker jag till Helsingborg för sista gången på väldigt länge. Får fågor om hur det känns och det känns inte så mycket ännu. Jag tror inte det går att ta in att den man tycker om ska till bokstavligen andra sidan jorden och stanna där i flera månader. Jag har aldrig varit i Australien så jag har faktiskt ingen aning om hur långt det är.

Min väska står packad och bredvid den står en överraskning till Damon. Han vet inget. Det är en dyr överraskning och jag gillar inte riktigt det. Jag köper sällan dyra presenter för jag ser ingen mening med det. Tycker bättre om att skriva eller fixa något personligt. Men jag vet att det här är något han vill ha och jag har inte köpt det för att det är dyrt utan för att jag vill göra honom glad. Och om jag tänker på hur mycket han betalat för mig de här veckorna så är de där kornorna i n g e n t i n g.

Har köpt present till Damons systerdotter Mia också. Hon fyller ett år imorgon och jag kunde inte låta bli. Men svårt att gissa storlek åt en liten flicka man bara sett via Skype. Hon fyller som sagt ett år och jag köpte strl 80. Kan det funka? Sedan får hon en söt liten kanin också.

Ska bli så mysigt att åka ner igen. Och jag tänker inte tänka en sekund på det kommande farvälet utan göra precis som de senaste 7 veckorna. Njuta här och nu. Finns inget annat.




Kommentarer
Postat av: CHIRRE

vilka söta presenter!



svar: jaaa, vill inte sluta skolan faktiskt :(

2011-09-30 @ 16:36:50
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0