Vad är en bra dag?

En bra dag är när:

♥ Jag vaknar kolosalt utvilad i en uppblåst säng hemma hos Jonna, Mathias & Stina

♥ Jag får äta frukost bestående av äkta norrländskt tunnbröd med leverpastej och gurka tillsammans med ovanstående.

♥ Jag får skjuts av Mathias hela vägen hem.

♥ Luften är frisk och krispig, himlen är blå och solen strålar.

♥ Jag känner mig pepp på att söndagsstäda och börjar med det.

♥ Telefonen ringer och det är en signal från Australien som ljuder via appen Viber.

♥ Det är Damon i andra änden och jag hör honom perfekt.

♥ Han och jag pratar om hur det skulle vara om vi var ensamma på stranden tillsammans en kväll.

♥ Jag får ett sms av Mikaela som undrar om vi ska ta en promenad.


♥ Jag i lugn och ro hinner städa klart allt utom badrum och kök som jag vet att jag fixar imorgon.

♥ Jag får avsluta dagen med ett varmt bad och sedan somna till regnet mot rutorna.

Det var min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0