Mysig dag.

Började okristligt tidigt imorse men vad gör väl det när man har det underbaraste jobbet? Har så härliga föräldrar dessutom till våra barn och pappan imorse var som alltid så rolig. Han frågade hur jag mådde då han visste att jag varit sjuk och jag sa att jag mådde topp men att jag kanske var lite trött.

"Du får sluta flänga upp och ner till Helsigborg på helgerna" sa han. "Jag har slutat med det." svarade jag med ett leende. "Jasså? Vad nu då? Dög han inte?" "Jodå men det skulle bli lite dyrt att flänga fram och tillbaka till Australien." "Suuuuck, att du ska vara en sådan romantiker då! Vad är det för fel på killarna i Vinsta?" (Jag bor ju inte där men det ligger inom rimligt avstånd.) Ni som inte vet vad eller var Vinsta är fattar inte det roliga men det är typ som att säga vad är det för fel på killarna i Molkom?

Skyndade mig hem från jobbet för att ringa Damon och fick prata med honom en liten stund. Under dagen hade han skickat bilder på oss från helgen och bifogat ett mail "från" lilla Mia. Så gulligt. Fick söta bilder på henne också. Bedårande unge.

Har hängt med Lill-amore (Sandra för de som inte vet) och amore (Maria) hela eftermiddagen och kvällen och kom just hem. Så höstigt det är nu!

Ska sova på momangen. Imorgon fyller min älskade lillasyster år så det ska firas! Klapp!


Innan hon öppnat paketet. "A little something for Mia with love from Jessica"


Ja men hallå dör man eller? Mia i lilla koftan och kaninen jag köpte.


Första bilden jag tillät Damon att ta på mig. Fan jag kan konsten att se ledsen och glad ut på samma gång, och det var just vad jag var..


Jag & Han


Om jag längtar efter honom? Lite.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, Kajsa kanner tva Sofior som jag pluggade tillsammans med, och de var och halsade pa henne i London. Gullig tjej! visste inte att du kande henne...

2011-10-12 @ 11:38:57
URL: http://hannalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0