Bildregn och lite lördagssvammel.

Hallå hallå!

Igår var det firande av Åsa som stod på schemat och jag somnade lägligt två timmar innan jag skulle dit och sov som en liten unge fram till halv åtta. Ganska mysigt faktiskt! Svirade om till rena men inte alltför festliga kläder och kletade på mig lite smink. Sedan sprang jag över utan jacka till mini shit och det var rysligt kallt, 0-gradigt!

Mysig, avslappnad stämning och inte allför mycket folk, precis i min smak. Åsa var så gullig och hade fixat alkoholfri drink till mig. Blir så jäkla glad när hon tänker på mig sådär. Tanken var utgång men mina ögon gick i princip i kors och dessutom fastnade jag en trappa ner hos Carro och Evelinas mamma Tina och blev faktiskt kvar där. Att Damon snart skulle vakna var bara ett litet plus. Hade en sjukt mysig kväll och precis när jag skulle gå och lägga mig ringde den där bästa, bästa killen och det blev en Skype-date.

Tycker mer och mer om honom för varje dag och fastän varje dag gör tiden sedan vi sågs längre så betyder det också att tiden blir kortare och kortare tills vi ses igen. Och inatt kändes det som att vi tog ett litet steg i rätt riktning. Han är ju som bekant inte den som överöser mig med komplimanger även om han tycker det men vaknade i alla fall kl. 7 imorse av det finaste, pirrigaste sms:et jag nånsin fått av honom. Den här grabben spelar alla kort rätt. Sakta, sakta tar han bit för bit av mitt hjärta och jag har absolut ingenting i hans beteende att klaga på. Han bygger omedvetet upp ett begär hos mig som bara är kittlande och spännande.

Idag var det tänkt sedan för ett år sedan att jag skulle gå på Chokladfestivalen. Har inte missat en enda på 6-7 år nånting men i år fick jag inte med mig någon och det är inte alls samma sak att gå själv. Synd men då sparade jag några hundralappar och hekton ;)

Istället mötte jag Alex i Gamla stan och så gick vi till Stampen för att kolla på Leo som skulle spela där. Blev en promenad i solen också och så hittade jag en klänning till Australien samt bh och t-shirt på rea. Inga pengar jag egentligen har men jag har i prinicip två bh:ar nu som jag varvar och knappt ett sommarplagg. Vill inte få panik inför resan så jag slog till och billigt var det.

Nåja, klockan är lite mycket men jag ska göra ett ryck här. Slänger upp ett par bilder från i veckan när jag hade mys med Lill-amoren också. Ciao!


Det är absolut mössväder nu!


Promenad med Alex.


Stampen.


Jag och Jocke.


Mini shit


Sandra


Vår mat från daten i veckan.


En glad tjej som tar det hela med ro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0