Lättad

Imorse var det inte ett uns bättre med min fökylning så jag trippade till farbor dokton här i stan. Fick vänta 1,5 timme men det var det värt. Väl inne konstaterade han snabbt bihåleinflammation och början till öroninflammation och skrev ut penicillin direkt. Kändes så himla skönt. Vill inte vara sjuk när jag ska resa. Så nu är det vila fram till måndag som gäller.

Pratade med mitt lilla hjärta i natt och han är underbar. Är så nervös för att träffa honom igen. Fortsätter han såhär kommer jag bli kär. På riktigt. Det har börjat röra om i mig och känslorna ligger där och puttrar. Beredda att flytta in i hans hjärta men jag håller på det lite till.

Blir Skagenresterna från igår och bakad potatis här igen strax. Sedan rulla tummarna litegrann. Bara andas. 
 
Det var det hele!


Skypepaparazzi är vad jag är.


Och positiv och nöjd till doktorns dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0