Spontan dag.

Idag har det ju varit sommar ute! Eftersom Jonna och Mathias körde hem mig hela vägen igår så ville jag ju förstås hämta min moppe hos pappa inne i stan. Åsa fick uppdraget att köra mig. Men väl inne ville jag inte åka hem så jag tog en stros på Kungsholmen.

Blev hungrig och köpte därför en hamburgare inne på Mc Donalds, riktigt god var den faktiskt, 1955 hette den. Tog med den till pappas innergård och satt där med mig själv i en och en halv timme i solen. Pratade med mamma och Mikaela och sedan kom pappa och Martin.

Vi åkte till farmor och grillade men jag var så sömnig så jag somnade i deras säng. Läste lite ur Ett ufo gör entré och strax innan sju åkte vi tillbaka till Kungsholmen där min moppe väntade. Nu är den bästa tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0