Pepp.

Hello!

Är sjukt pepp på det mesta just nu. Alltifrån att gå till jobbet till att dona och rensa här hemma. Och att ta tag i träffar jag så länge tänkt ta tag i. Har mycket framför mig och vill planera in ännu mer! På lördag på dagen kommer Sebastians mamma hit och fikar och på söndag kommer mormor. Ska komma på något att baka till dess.

Imorgon har jag egenkväll och på torsdag hade jag tänkt ta mig till optikern. Vill nån underhålla mig på eftermiddagen/kvällen så är det fritt fram. Jag är en riktig ja-sägare dessa dagar!

Men nu ska jag krypa ner i min goa, varma säng som luktar såå gott av nytvättade lakan. Vardagslyx!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Och imorgon kommer jaaaag och magen!! :-)

2011-05-18 @ 18:09:42
URL: http://jonnaliisamaria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0