Mors dag.

Velade lite fram och tillbaka hur jag skulle göra med min lilla mamma idag. Jag är ju fortfarande sjuk men jag ville ändå uppvakta henne. Dessutom var det sista dagen att lämna tillbaka ett par skor idag och det var lika bra att få det gjort så jag tog moppen till stan.

Skogrejen var snabbt fixad, gick förbi Hötorget och blev svag för alla blommor. Köpte en bukett pioner till mamma och en till mig. Sååå fina! Inte det lättaste att åka moppe med dem sedan men jag hittade en bra lösning! Hade dem under bandet på min väska framme på bröstet. Gick kanon!

Hade ju kunnat ställa dem i nån av mina tusen vaser men bestämde mig för att använda en gammal glasburk. Mycket roligare!

Fick aldrig upp tavlan idag. Men jag har i alla fall tagit upp den ur tidningspappret. Och jo, jag tycker visst att den är fin. Checkade tidningen den låg i också. 31:a januari 2007. Det är dagen innan jag flyttade hemifrån det. Snacka om tjejen-i-sista-minuten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0