God kväll.

Hej folket!

Det är inte roligt att vara sjuk, finns så mycket jag vill göra. Vara snygg t.ex. Det är kul. Jag må vara en rätt icke-ytlig tjej, men jag tycker det är kul att klä mig i plagg som jag passar i och att fixa med håret. Det är ingen idé när man är sjuk.

Idag pratade jag med Carro i telefon. Det var längesedan. Skulle vara kul att ta en date med henne snart.

Vet ni vad? När jag rensade bland alla mina kläder så hittade jag en blus to kill for. Den är så sjukt fin, ljust turkos, klarlila och orange. Men mest turkos. Jag använder den aldrig, så jag beslutade kort och gott att ge bort den till en på mitt jobb som också älskar turkost. Det roliga var att hon blev så enormt glad. Hela hon sken upp och hon provade den immediately. Sedan frågade hon om hon "fick ha på sig den imorgon". Såklart! Och dagen efter hade hon med sig ett kuvert till mig med skraplotter. Roligt! Vann 100 kronor på skrapbingon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0