Easy.

God kväll!

Den här dagen har bara försvunnit, drömde att det stod två poliser på min balkong. Sjukt läskigt! De stod där för att det varit en man på min balkong som fotograferat in i min lägenhet. Blev livrädd, mest för poliserna. Sedan gick jag och pappa ut på vägen och då såg jag fotomannen så jag tog honom, men då blev han en jättesöt liten bebis och jag sa: Det är synd på en så söt liten unge, att du ska bli en fönsterfotograf när du blir stor, och så gjorde jag polisgreppet försiktigt på honom.

Lillebror Martin har praoat på mitt jobb idag och skötte sig fint. Men ooooj vad blyg han är i sociala sammanhang. Måste vi jobba lite på.

Hade möte efter jobbet och sedan mötte jag Åsa i affären. Pengarna är slut SLUT nu så det blir till att se det stora i det lilla. Lånade till en Loka och har precis provsmakat den. Jonna köpte samma när jag och Emma kidnappade henne och jag tyckte den verkade så spännande. Gillar inte mineralvatten så mycket men jag tyckte om den ändå.

Nu ska jag sussilura för imorgon är det tidigt på jobbet som gäller! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0