Att få en idé.

Ni som känner mig något närmare eller läst bloggen ett tag har hört historien om min uteblivna fotovägg. Att jag är lite töntig som inte kan göra projekt som någon annan redan tagit tag i. Det ska vara eget och unikt, inspireras kan man göra men vissa saker tappar helt sin charm i för stor popularitet.

Jag ville ha fotovägg 2007 men var för seg. Visst är det otroligt fint, men nej, inte hemma hos mig. Så istället började jag spåna på nya idéer kring mina foton. Har ju en miljon och vill gärna ha dem framme. Så jag gjorde en alternativ fotovägg i vintras/höstas. Jag köpte några gamla anslagstavlor i kork och målade vita. Sedan fäste jag foton jag tycker om och i detta fallet porträtt av männiksor jag tycker om på tavlan.

Länge har den stått lutad mot väggen, men idag när jag känt mig nästintill frisk tog jag tag i att fixa upp den på väggen. Såhär blev det: (Före/Efter.)


Fortfarande lutad mot väggen..

Något mer iögonfallande hoppas jag.


Sedan är det ju lätt att byta till nya foton =)

Nåja, ni fattar...


Charlie gillar det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: VANESSA

Blev jätte bra ju!

2011-05-30 @ 19:28:59
URL: http://vanessakarlsson.com
Postat av: CHIRRE

vad fint du har det!



svar: taack:)

2011-06-02 @ 15:22:56
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0