Stackars lilla mig.



Igår vaknade jag med känningar i halsen och en konstant huvudvärk, tabletterna tycktes inte alls verka men jag jobbade hela dagen. Började så smått förstå varför jag somnat innan 20:00 senaste dagarna och kunnat sova ända till 06:00. Nåt var helt klart på gång.

Igår kväll mådde jag piss men idag skulle bli en så bra dag så jag tog några tabletter och la mig tidigt. Vaknade vid 06:00 och mådde som en söndersmulad kork. Bu. Jag som skulle sluta tidigt och åka och mysa med Milton och Caesar. Blir inget. Blev inget. Har sovit nästan hela dagen. Vilken vacker dag det varit då jag vaknat stundtals bara för att känna hur det svider i halsen och hur tungt huvudet är.

Hittade en påse från när pappa och jag var på bio i söndags. Där låg det tre stycken sockrade marshmallowglassar, de var så söta så jag ville inte äta upp dem i söndags. Men nu ligger de i min mage. Annars är följande bild vad jag sett de stunder jag haft ögonen öppna:



Solen har strålat in i sovrummet och det kndes så fel att dra för gardinerna men det var tvunget. I denna stund ligger en bit lax i ugnen och väntar på att få bli uppäten. Till det blir det sparris i vitlök och honung. Hoppas vitlöken tar död på en del!

Kommentarer
Postat av: Emelie Ohlsson

Svar: Vad du är gullig, blev jätteglad av din kommentar :) Kram!

2011-03-04 @ 09:55:57
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0