Matlördag.

Igår kväll stod världen still hemma hos mig. Kändes lite som jag var ensam kvar på jorden. Råkade slumra till på soffan och när jag vaknade var det helt mörkt och knäpptyst. Lite obehagligt. Bestämde mig för att tillaga fläskytterfilén som jag marinerat i rödvin och kapris i över ett dygn men var inte sugen på den igår. Så den har fått ligga och gotta till sig ännu mer fast tillagad sedan igår.

Imorse när jag vaknade var jag sugen på pannkakor så det gjorde jag i ordning och lyxade till med egen chokladgrädde. Har tusen pannkakor kvar som säkert blir goda imorgon bitti. Åt middag för en stund sedan. Blev marinerade köttet tillsammans med en jättegod sallad och ljuvlig pepparsås! Ikväll ska jag hänga med Alex och Leo.


Gotttt!

Kommentarer
Postat av: eMMa

Det ser verkligen supergott ut Jessica!!! :)

2011-03-19 @ 19:10:44
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: cissi

ååhh vad gott det ser ut. Du verkar kanonbra på allt! Mat, inredning, trevlig blogg m.m. Härligt!!!

2011-03-20 @ 13:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0