Jessica hjärta Städa

När jag var liten så avskydde jag att städa, det fanns inget tråkigare. Min barndomsvän Carro kom hem till mig och städade ibland och någonstans där började vi tillsammans städa andra familjers lägenheter fick vi erbjudande om att städa mina grannars lägenhet mot betalning. En helstädning inklusive alla rum med dammsugning och dammtorkning kostade runt år 1996 80 kronor om man anställde oss två. Rena barnarbetet! Men kul var det och vi tyckte 80 kronor var jättemycket pengar. Fast det bästa var nog allt beröm efteråt, att vi gjort så fint!

Idag är det annorlunda. Jag fullkomligt älskar att städa och som tur är är jag rätt rörig så det finns alltid något att göra hemma hos mig. Hittade ett städtest på någon städsida på internet och fick full pott. Sanning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0