Grus i ögonen.





Har inte sovit en enda blund i natt. Mår som en påse nötter och huvudet dunkar. Lilla Charlie har jamat non stop hela, hela natten. Först nu för en timme sedan har han lagt sig för att sova. Och nu kan inte jag sova. Vilma sover i garderoben, Charlie i fåtöljen. Och här ligger jag.

Mumsade i mig en stor fruktsallad, hoppas att den ska ge lite energi och att den hjälper förkylningen bort. Vill faktiskt tillbaka till jobbet nu men är livrädd för kommande nätter. Jag är av sorten som verkligen behöver min sömn. Fungerar inte annars. Det svider i ögonen och huvudet är såå tungt. Ska verkligen försöka sova en stund nu på dagen.

Underbart väder idag så kanske skulle jag ta lite luft också. Jag tror jag gör det!

Kommentarer
Postat av: eMMa

Åh har du oxå världens sötaste skärbräda!!! Jag vill oxå ha en sån däääär hihi

2011-03-09 @ 20:30:00
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: eMMa

Tror det är min kompis Mia som har en, hon älskar nämligen elefanter! hihi



Och jag vet hur det låter, men jag säger det igen och det är inte farligt när man kör en sån kort period. Man kan väl jämföra det med en massa andra sopp-dieter eller detox varianter... sen väljer man ju själv hur länge man vill hålla på :)



När jag kört 3 veckor kommer jag börja äta försiktig, kött och sallad i stort sätt. Magsäcken kommer vara krympt och jag kommer undvika kolhydraterna helt i början. Inte fet mat heller för den delen för då får man rejäl magknip.



Alla fungerar olika, jag måste vara benhård med mig själv om jag ska komma igång, och därför gillar jag den här varianten där jag ändå får känna mig mätt och Tugga. Skulle aldrig palla o dricka soppor i veckor t.ex :)

2011-03-09 @ 21:41:34
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: eMMa

Määääh, jag menade ju en flodhäst! skrattar så galet fel det där blev då! Du får hälsa Floda att jag ber om ursäkt, hon ser inte ut som en "elefant" hehe

2011-03-09 @ 23:10:41
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0