Finally folks!



Äntligen får man väl säga har i alla fall ett par av mina glasögon kommit, denna gång tog det bara 3 veckor. Akta er för SpecSavers säger jag. Hoppas så att mina coola, fina glasögon med lite attityd blir bra denna gången så kan jag lämna skiten bakom mig sedan.

Glajjorna på bilden är av märket Sand och kommer att vara mina extrabrillor är tanken. Har varit utan glasögon i 7 veckor nu. Aldrig igen säger jag.

Eftersom jag är sjuker så var min gulliga lillasyster gullig och handlade åt mig. Marabou minkrokant, Ben & Jerry's Half baked och Pringles. Det lustiga är att nu när jag har det där mumset är jag inte sugen. Heja mig! =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Äntligen! Helt sjukt vad dem har krånglat! Jag har bara bra erfarenhet av Specsavers så jag tänker nog gå dit igen när det är dags för nya briller, vilket är ganska snart. Bågarna på bilden var fina, mjuka och varma och passar dig! Hoppas nästa par kommer snart så vi får se attityd-glajjerna! kram

2011-03-04 @ 19:47:50
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Carro

Jävlar vilken snygging! Du ser ut som en riktig karriärskvinna! :DD

2011-03-08 @ 10:15:27
URL: http://ingetkonstigtalls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0