Det fina med söndagar.

Det är att då hinner man njuta av allting. Dessa dagar njuter jag av att dona här hemma, ställa fram gammalt, plocka bort nytt, ändra lite, flytta om, ställa tillbaka. Det låter kanske lite inrutat när jag säger det, men varje sak i mitt hem betyder någonting och är rätt igenomtänkt. Vissa saker är rentav fula i andras ögon, men det spelar ingen roll, för i mina ögon är de fina och betydelsefulla.


Jag har nya Tingdalsblommor som jag bara älskar. De gör liksom hela rummet just nu, och min redan så fina kandelaber blir på något vis ännu finare när den står bredvid den ena blomman.


Samma sak med fotot på farmor och pappa, det fick liksom nytt liv bredvid den andra blomman.


Älskar för övrigt den här bilden på dem. Det måste varit riktiga skratt från en fin tid det där.


Något jag har alldeles för många av är ljusstakar. Har hunnit samla på mig en miljon och vill helst ha alla framme jämt men det går inte, så jag får byta då och då istället. Ska visa fler av mina favoriter en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du har så fint hemma hos dig! Hoppas det löser sig med glasögon hos synsam istället. kram

2011-03-28 @ 00:18:27
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja, det är en wildfire. Jag håller på att lära mig men jag tycker nästan det finns lite för mycket möjligheter på den. Det är min första smartphone så jag är lite vilse. Gillar du din wildfire? Jag hade hellre haft en vit men det fanns inte nu.

2011-03-28 @ 22:41:54
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0