Det är inte smör jag pratar om..

Jag kom på att jag nog måste tillägga något viktigt. *Miss thinking too much* Det handlar inte om att droppa fina kommentarer till folk åt höger och vänster bara för att. Det handlar om att när man hör de där goda tankarna om en person i huvudet så ska man se till att våga öppna munnen så att de trillar ut i närheten av den personen. Det ska vara på riktigt. Inte för att själv ha någon vinning i det eller framstå som en bättre person. Smör har man på mackan, man kastar det inte omkring sig ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, här var det svar på tal minsann! Vad kul att du fick uppskattning tillbaka från mamman på dagis! Ja, jag säger dagis för jag tycker det låter trevligare än förskola. Mitt motto eller filosofi är " Om du uppskattar någon eller tycker att någon gör något bra/gör dig glad - låt dem få veta det!" Det kostar ju ingenting att ge någon lite uppmuntran (inte smör)och ofta bli man ju lika glad själv av göra andra glada. Du verkar vara en himla bra tjej!

2011-03-17 @ 22:21:39
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja, förstår dig, du har verkligen haft otur med dem. Men jag har varit nöjd med servicen hittills. Mina glasögon har varit jättebra nu i 3 år och det känns som att det blir bra med dem nya. Men det är säkert olika på olika specsaversbutiker. Hoppas det löser sig med nya glas för dig!

2011-03-17 @ 23:31:33
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0