When everything seems grey.

Hej!

Igår morse var jag så jäkla glad. Jag såg fram emot fem dagars ledighet, att åka med min syster  till Ikea för att köpa en matta, träffa lite släkt hos farmor imorgon, ha några tjejer över på fika på lördag, Smaka på Sthlm med någon, se film varenda kväll och riktigt njuta. Så krävdes det ett ynka samtal, några få ord och så har tårarna rullat sedan igår eftermiddag. Fruktansvärt.

Jag försöker acceptera och svälja. Hantera en kris. Badda mig själv, ta det lugnt, tro på vad som komma skall. Försöker utstå dagen. Blev en promenad och en god middag. Ska stoppa en film i dvd:n och fly verkligheten en stund.

Det blir bättre.


Igår innan jag gick till jobbet, riktigt jäkla glad!


Kvällens måltid.


I princip samma som igår, fast med sparris också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! Köp a l d r i g BECEL!

2011-06-02 @ 21:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0