Med hela världen emot sig.



Så känns det idag. Jag vill alla så förbannat jävla väl och ändå gör det så jävla ont i mig när människor öppnar munnen i min riktning. Jag är sjukt labil känner jag och klarar inte ett ont ord om mig. Det är bäst att jag hänger med mig själv en tid framöver och stänger ute resten. Det enklaste vore att dra gardinerna för fönstren och gråta under täcket, men det får bli ikväll, nu ska jag ta min moped och träffa en varm människa för en bit mat.

För fan, tänk er för när ni öppnar munnen, fråga hellre hur saker ligger till innan ni går till angrepp. Säger jag att jag vill att ni ska ha det bra, då menar jag det!

Kommentarer
Postat av: CHIRRE

vad fin du är! hoppas att du känner att det är en bra dag imorgon:D

vart kommer dina påslakan ifrån? supersöta!



svar: jaaa, jag bor hemma:( men nu håller jag på att få ett till rum, eller wn walk in closet, så när den är klar kommer massa bilder upp:D

2011-06-03 @ 16:27:10
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0