Midsommarmorgon.

Av någon anledning har jag en bra känsla i kroppen trots att jag inte har några planer idag. Det nästan pirrar och jag känner mig märkligt tillfreds. Igår hade jag typ världens bästa dag, gick hem tidigt från en jätterolig dag på jobbet och blev hämtad av Mikaela. Sedan åkte vi till Ikea där jag för en gångs skull hittade m a s s o r av bra och fina saker. Fantastiskt! Efter det åkte vi och shoppade loss ordentligt. Jag var väl snäppet värre än Mikaela och då uttrycker jag mig milt.

Vi åkte och tittade på hennes nya lägenhet som var helt perfekt! Hade en toppendag och somnade så lycklig! Kanske lite av gårdagen som sitter kvar idag. Underbart i alla fall.

Och det var så roligt att shoppa loss. Efter att ha insett mitt shoppingberoende under så många år har jag nu inte handlat särskilt mycket under sista 10 månaderna så det var en prövning att släppa loss igår. Skillnaden nu är att jag verkligen kunde och kan njuta av det. Allt jag köpt älskar jag och är såå glad över, trots att det egentligen bara är materiella ting.

Så kul att klä på sig lite nytt imorse och känna sig lite snygg för en gångs skull! Åsa och jag åkte och kollade efter den där klänningen jag så gärna vill ha men den fanns inte i min storlek. Skit, skit men jag ger inte upp än.

Om en stund blir det lite häng med Åsa och Lina, resten av dagen står skriven i stjärnorna! Ha en fin midsommar!


Nytt linne, nya sandaler och nya ärhängen! Kul!




Kommentarer
Postat av: Hannah

...och jeansen ar jattefina ocksa! var har du kopt dem? H

2011-06-25 @ 14:05:36
URL: http://hannalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0