Det blir vad man gör det till.



Bilden ovan är från när farmor fyllde år. Jag och Millen! Den ger mig positiv energi.

Jag har just grillat på balkongen. Kycklingspett med hemmagjord potatissallad, sallad och créme fraiche Saffran & Tomat. Himmelskt alltihop!

Dessförinnan var jag hör och häpna ute och joggade, andra dagen nu. Igår var det så jobbigt att jag höll på att dö. Pisstungt! Idag var det jobbigt men jag tog det lugnare och tänkte mer på flåset än på takten, gick mycket bättre.

Ska städa upp efter grillningen här och bädda, gjorde inte det imorse eftersom jag jobbade. Men det är så mycket mysigare att lägga sig för kvällen i en bäddad säng tycker jag.

Det där med löpningen, det har varit värsta steget för mig. Känner mig så osund och mår verkligen inte bra av att inte röra på mig. Jag både äter och sover bättre när jag motionerar och vad jag vill säga med detta är att även om det finns saker som är tunga och till och med trista så kan lite annan inställning ge en själv en ordentlig spark i baken. Det blir vad man gör det till!

See you!






Kommentarer
Postat av: eMMa

Grillen ser ut att funka kanon! Ser så himla gott ut! Jag måste inviga min oxå snart! :)

2011-06-07 @ 20:24:45
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: Elias

Den där maten ser riktigt smarrig ut!

Mums!

2011-06-13 @ 20:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0