Utslagen.

Vilken start på min semester. Vaknade igår och mådde så konstigt. Hade ont i huvudet och det kändes som jag inte sovit en blund. Var lite illamående på ett märkligt sätt. Sedan kom magkramperna. Fruktansvärda och jag var varm som en stekpanna. Skakig och ville bara kräkas. Gick till toaletten och i princip kissade genom fel ände så att säga. Har aldrig haft riktig diarré så det var riktigt obehagligt! Ville bara kräkas men det gick inte.

Jag är inte rädd för att kräkas utan har det hellre gjort så jag brukar dricka lite för mycket vatten så brukar det lösa sig, men det gick inte att få i sig en droppe. Det var fruktansvärt. Varje minut kändes som 2,5 timme och jag kunde bara ligga blickstilla i sängen. Det värsta var att inte kunna dricka heller och denna värme. Trodde jag skulle dö ett tag och var bombsäker på att bli inlagd på sjukhus.

Blev lite bättre mitt på dagen och trodde att det var över men sedan på eftermiddagen kom det tillbaka. Sedan paus och så kunde jag titta lite på Skärgårdsdoktorn på kvällen men sedan inatt mådde jag fruktansvärt igen. Samma sak kl. 5 imorse men nu är det äntligen bättre. Dock har jag inte kunnat äta något men har fått i mig kokt vatten och lite blåbärssoppa. Mardrömsdygn!

Charlie har legat vid min sida, utslagen han också, men han ser ut att må betydligt bättre. Lilla Vilma ska jag försöka fånga på bild också men hon håller som bekant mest till i garderoben..


Trött tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0